Min nya kompis

Publicerat: 2012-11-13 Kl: 14:02:08 | I kategori: Vardagligt

 
Ja, man kan nästan kalla den för min kompis. Pratar om min Iphone 5. Är så nöjd med den! Finns så mycket roligt att göra med den. I helgen var jag, mamma och Tedde på min morfars grav i Indal. En trevlig roadtripp. Vi tog vägarna förbi där mamma växte upp, närmare bestämt i Högsjö. Det var roligt, mamma berättade gamla minnen. Kring middagstid kom Åslund och Veronica hit och vi åt tacos och spelade spel, trevligt värre! Söndagen var alla fäders dag. Jag och Ted var hos min pappa först. Vi köpte med oss korv med bröd, en julekaka också fick pappa nya handdukar och 5-pack strumpor. För vad vore en farsdag utan blodproppsstrumpor?
Mangan for till sin pappa innan han skulle iväg på nattjobb. En lugn och härlig helg!






På morfars grav <3

Gården där mamma växte upp!

Julkakan jag köpte till farsan! Smakade mycket jul över den. Gött!

När pappa jobbar nätter då får man (ofta) ibland sova med morsan.

Saga



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback