Storm

Publicerat: 2012-11-07 Kl: 20:35:00 | I kategori: Vardagligt

Efter imorse hatar jag storm mer än någonsin. Hade precis parkerat på jobbet också öppnade jag bildörren som slinker ur min hand som en näsduk och smäller till av bara helvete! Det har varit fett stormigt hela dagen och eftersom det stormade innan jag öppnade så höll jag ordentligt i bildörren. Tydligen inte hårt nog.. Så nu har jag säkerligen nåt fel på gånggärnet. Måste ha varit en demon inblandad eller nåt liknande eftersom dörren bara slank ur min hand med sådan kraft. Redigt less blev jag men det finns inget att göra åt det nu, man kan inte direkt spola tillbaka tiden. Det är bara att laga, pröjsa och se jävligt glad ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback