Nervöst och pirrigt!

Publicerat: 2013-12-18 Kl: 09:40:29 | I kategori: Vardagligt

I måndags köpte vi vår kära kombi. En Volvo v50 D2. Vi tog oss en tripp till Örnsköldsvik där pärlan fanns och ingen mindre än Magnus Wernblom jobbade på den bilaffären. Tyckte jag kände igen honom också funderade jag länge tills jag kom på att det var han. Lite roligt sådär. Vi är så nöjda med bilen och ska ta hand om den så. 
Imorn smäller det till ordentligt. Lilla Emma ska få se världens ljus för första gången och vi är så pirriga och förväntansfulla. Vet inte vad jag ska förvänta mig av snittet. Är nog mest nervös över hur jag kommer uppleva spinalbedövningen. Hur känns det att inte ha någon känsel från magen och neråt i ca 4 timmar? Drabbas man av panik eller är det en piece of cake? 
Jag måste nog inhandla en stödgördel idag som håller ihop magen och ger den stöd efter snittet. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback