Hjärtat!

Publicerat: 2013-07-24 Kl: 21:29:23 | I kategori: Vardagligt

Idag var så den stora dagen! Ultraljudsdagen. I väntrummet satt näst intill fullt med gravida vackra kvinnor. Alla med i stort sätt större magar än mig. De kanske var på nåt extra ultraljud eller väntade tvillingar. Baljade i mig iskallt vatten så att lillan inte skulle sova under den stora stunden.
"Viklander" kom en kvinna och ropade upp. Tror det var samma kvinna som när jag väntade Ted. Det kändes som att vi känt varandra länge och jag kände igen henne så himla väl. Camilla hette hon. Trevlig tjej! Först mätte hon alla mått och allt såg normalt ut, så skönt! Bebisen var vaken och visade upp sig! "En riktig fotomodell!" sa hon. 3 skåror såg hon och det tyder alltså på att det är en tjej! Underbart!
Efter ultraljudet handlade vi lite och sen var vi ute på en prommis med Roja. Sedan for vi hem till Ted som var med brorsan, farsan och Alice. Barnen badade i poolen och vi hade det så härligt i sommarvärmen. Susanna och mamma kom också.
Nu har vi nyss handlat från glassbilen. Vilken härlig dag!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Blev ju tvungen att gå in här och kika lite efter din instagrambild! Ja Ludmilla, hon kan hon!! härligt med en av varje, det har vi gjort bra Malin! ;) glad för din skull, ta hand om er! Kramar!

2013-07-25 @ 10:34:13
URL: http://timesgonnachange.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback