Ett glatt besked :)

Publicerat: 2008-11-12 Kl: 13:55:46 | I kategori:

Sitter här och dricker kaffe. Under tiden jag och mamma bodde ihop gjorde vi kaffe utan dess like. Ingen verkade ha druckit så gott kaffe. Nu när jag bor utan mamma så måste jag erkänna att kaffet smakar skit, mamma gör fortfarande himmelskt gott kaffe, jag gör lappkaffe, ja nu får jag väl kalla det samekaffe, det är väl det som kommer efter lappkaffe? Övningskörningen går framåt, körde ut till brorsan i Kvissle i söndags. Jag förvandlade pappas Saab till en nyinfångad hingst, det gillar vi. Fick motorstopp vid Akzo Nobel vilket resulterade i en förbannad Malin vilket i sin tur ledde till en ovanligt snabb start med skrikande Saab-däck. För att inte tala om de svarta sträcken det blev i asfalten.
Chico är fasters hjärtegull. Söt, oskyldig och underbar. Efter jag varit hundvakt åt Chico åkte jag och Fredrik och firade pappa på farsdag. Vi åt pizza, fikade också fick pappa en present av oss. Ett designat ölglas :)
Den här veckan är bra. Fick ett glatt besked igår av chefen. Himla roligt. Inget fast jobb men en sak jag ska få lära mig att utföra :) Hihihi! Nålar+Malin är en bra kombination. Tack.
Nu ska jag dammsuga och äta sen bege mig till jobbet.


Over and out
M

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback