Första sparken?

Publicerat: 2008-11-27 Kl: 13:28:19 | I kategori:

Jag har läst mkt om hur första sparkarna känns. Som en fiskstjärt, bubbel, pirrande i magen, fjärilar, gaser som inte låter m.m. Men hur känns en fiskstjärt egentligen? Ja inte vet jag men det jag däremot vet är att häromkvällen kände jag nåt jag inte känt förut, det kändes mer som en fisk som slog huvet i magen lite mjukt än att det var en fiskstjärt. Lite småmysigt sådär. Jag kände samma sak igår när jag och Mange var och handlade. Det kom en "snärt" bara sådär. Kan inte ha varit annat än bebisen :) Underbart.

Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad roligt:D

2008-12-01 @ 19:12:07
URL: http://hsandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback