Hoppla appalooosa

Publicerat: 2008-11-08 Kl: 19:18:21 | I kategori:

Idag är det lördag. Imorrn är det söndag. Igår var det fredag och den bästa fredagen på länge. Anna-Karin, jag och Mattias var på bio och såg premiären av Saw V. Vi hade våra förväntningar och var nervösa innan men gud så bra filmen var. Det gick för oss, verkligen. Anna-Karin har nog nåt blåmärke på armen efter att jag stött i hennes arm med armbågen gång, på gång, på gång. Tobin Bell (Jigsaw) var så underbar! Undra hur han har det hemma hos sig privat. Har han dockan Billy som ett minne efter filmerna? Det går väl för frun hans när han säger "I want to play a game" . Det hade det gjort för mig. Garanterat. Nej klockrenare snubbe får man leta efter.
Intervjun i onsdags gick mindre bra. Alltså vad är det för folk på det där företaget!? Sjukare frågor under en intervju har jag aldrig varit med om. Skönt att jag inte fick det jobbet, har aldrig kunnat jobba med drygare människor. Huva. Hörde att fler som gått vidare till den där intervjun har tyckt samma som mig. 
Var ute i Kvissle idag och rastade Chico, sötaste hunden. Han lyckades jaga upp en stackars katt i trädet. Efter det for Mange och jag till mormor och fikade, trevligt. 
Sundsvall invaderas av råttor (!). 20 cm långa med lika lång svans. Kom inte hit snälla, söta råttor. Jag är mer rädd för er än för en krokodil.
Pledge var med i norsk radio i veckan http://www.scandinavianradio.com/. Himla kul för brorsan och c/o att andra länder börjar spela deras musik. Härligt grabbar! http://www.pledgeband.com/
Nej, nu ska jag slå in paketet till pappsen!
Ha sig så bra!

Over and out
M
 
 



Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt Malle att du bloggar, det gör du helt rätt i =) ville bara lämna ett avtryck! kramar

2008-11-12 @ 13:17:23
URL: http://urpluggad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback