Härlig helg :)

Publicerat: 2008-11-17 Kl: 15:47:41 | I kategori:

Vad sugen man blir på helt störda saker när man är gravid. Jag skulle kunna DÖDA för 500 skivor prickikorv, men jag tänker inte äta det p.g.a att jag är vegetarian. Så fort jag ser alla julbordsannonser i tidningar blir jag helt galen. Jag vill äta upp alla julbord som finns i hela världen. Bara trycka i mig massa skinka, prickikorv, stora köttbullar, ja allt som har med kött att göra. Helt sjukt alltså. Hoppas jag inte börjar äta på cement och sånt.

Anna-Karin och jag tog oss en tripp till Konsum häromdan. Mitt sug efter satsumas (mandariner) var för stort. När jag väl kommer till den hyllan så ser dom stackars satsumasen väldigt ledsna ut, då blir Malin väldigt arg. "Köp nån annan frukt då" säger Anna-Karin. Päron stod högt på listan eftersom äpplena såg skabbig ut, såna där som har legat en månad. Ovanför päronhyllan låg Nashi-päron (?). Päron som ser ut som äpplen. Vi stod och velade och funderade på vad dom smakade. Helt plötsligt tar Anna-Karin en hulken-tugga av nashi-päronet. Som jag skrattade! Gud vilken klockren brud.

I fredags var jag och Sara på bio. Vi såg "Rallybrudar". Jag var tveksam till den först men gud så bra den var. Efter det drog vi på en fest hos en kille som heter Jimmy, sen drog vi till Sara och fikade + bytte bil sen till Bosvedjan och Jörgens 22-års fest där min älskling Mange var. En himla rolig fredag.
Lördagen blev lugn. I helgen fick jag och Mange testa på Canal+ gratis, så det har blivit en hel del filmtittande. Tack Telia. Igår (söndag) var vi hos Manges föräldrar, först hos Kurt och sen hos Britt-Marie, alltid lika trevligt. Jag vill så gärna ha Britt-Maries katter. På kvällen for jag till Sofia. Vi fikade och såg på tv. Thomas räknade hur många ljus Sofia hade tända samtidigt. Det var 53 stycken! Många, men mysigt.

Idag har jag övningskört med pappa och sitter nu hos mamma. Jag älskar den här lägenheten!

Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Helena

lycka till med din gravididet!! :) gud vad roligt det var att höra

(det är helena som var med till bosnien)

puss på dig!

2008-11-21 @ 15:19:05
Postat av: Viggo

Inte äta kött nu Malin, hur mycket bäbisen än vill ha det ;)

2008-11-26 @ 20:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback