v.45

Publicerat: 2008-11-04 Kl: 13:13:50 | I kategori:

Gårdagen började bra. Dom ringde och sa att jag gått vidare till den slutgiltiga intervjun som är imorgon. Bara att hålla tummarna. Tog en tripp med Anna-Karin till Konsum och vi införskaffade oss varsin julmust och pratade. Anna-Karin och jag väljer verkligen våra diskussioner. Haha. Vi diskuterar b.la hurvida grannen går till väga efter ett pass i sängen. Det är bara kvinnan som låter och sängen gnekar på. Jag kan liksom inte förstå varför ingen av dom går in på badrummet efteråt! Äh jag vet inte, äckligt är det iaf.
Konsum är som dom är men Willys är ändå the shit! Älskar er! Nu har dom införskaffat lussebullar, precis lagom till fredag då det är Jigsaw för hela slanten. Blir helt till mig när jag tänker på att filmen verkligen har premiär om två dagar. Men fan ta dom om filmen är katastrofal, då jävlar.
Jag gjorde flygande jacob igår, fast vegetarisk. Men OMG vad gott det var, det gick nästan för Mange och mig. Jag rekomenderar verkligen det. Köp quorn-filéer istället för att ta kyckling, mkt godare, mkt nyttigare.
Jag vill att filmen "Nothing like the holidays" (http://www.youtube.com/watch?v=nPL3x5DfNBo&feature=related) kommer till Sverige nu innan jul! Visserligen har den premiär snart i USA men man kan iaf hoppas. Det ska tydligen vara en jättebra julfilm och Malin är svag för julfilmer. "Ett päron till farsa firar jul" knäcker alla, den är så klockren! "Tomten är far till alla barnen" är underbar den med.
Nej nu ska jag äta, hämta tvätten sen övningsköra!

Over and out
M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback