Ted 3 månader idag!

Publicerat: 2009-08-25 Kl: 08:51:53 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Idag blir våran underbara älskling 3 månader. Jag tycker tiden har gått väldigt fort. Dom senaste dagarna har varit lite jobbiga. Ted har haft bra ont i magen.. Dragit ihop sig som ett litet knyte och varit ledsen. Riktigt jobbigt! I lördags åkte Mange och köpte Minifom-droppar som ska hjälpa mot magont så vi kämpar på med dom, tycker att det har blivit lite bättre. Igår natt sov jag riktigt dåligt så under dagen igår hade jag så ont i huvudet och var så trött att jag mådde illa, trodde jag skulle spy där ett tag. Faktum är att jag inte har sovit en hel natt sen den 20 maj! Det är sjukt hur man klagar och är glad över vissa saker. När man inte hade barn då tyckte man att det var jättetidigt att kliva upp 9 på mornarna och tyckte man var jätteduktig som klev upp då ändå.. "Ja jag har varit uppe ÄNDA sen nio i morse..bla bla bla bla.." Nu tycker man att det är helt underbart om man får sova någorlunda bra till 5-6 på morgonen. Jättetacksam liksom! Man kliver ändå upp nån gång under natten och vänder på Ted eller ger han nappen när han tappat den. Så det blir aldrig nån ihållande sömn, utan man kliver upp efter 2-3 timmar sen somnar man 2 timmar.. etc.. Jag har glömt bort hur det känns att få sova ända till 10 på morgonen.. Men jag klagar inte över det! Har fått världens finaste pojke som gör mig helt varm i hjärtat varje dag! I söndags var jag, Vicky, Benjamin, Mange och Fredrik i Birsta. 2 Åslund's i bilen, inte varje dag det! Hahaha! Vicky har till och med en kusin som heter Fredrik Åslund men det var inte han som var med i bilen. Ted var hos sin mormor medans. Jag köpte en pyjamas och body till Ted och gosade med Benjamin. Gud så söt lilla Benji är! Tänk när han och Ted börjar gå och kan spela fotboll med varandra och busa runt. Ska försöka luska i det här med babysång idag. Vi fick inte plats på Kulturmagsinet så det blir väl att vända sig till vår kära svenska kyrka. Men vi vill ju att Ted och Benji ska få gå i samma babysång-grupp fast vi tillhör olika församlingar.. Hm.. Får se om jag får tag på nån prelle eller nån kyrkmänniska under dagen! Fuglesangs rymdfärd är uppskjuten också.. Attans!






Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback