4:e advent!

Publicerat: 2009-12-20 Kl: 23:58:29 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Brittany Murphy är död! Läste det precis på Aftonbladet's hemsida. Jag är i riktigt chockad. Hon fick tydligen en hjärtattack. Det var en mycket bra skådespelerska och säkerligen en bra människa också.. Tragiskt, som fan.
Nu är det bara 3-4 dagar kvar till julafton. Tiden har gått fort, som alltid. Idag har jag varit på ICA Maxi med pappa och brorsan. Handlade mat inför julafton. Jag mår riktigt dåligt av att se dessa köttstycken liggandes som ett paket trosor. Tror inte att folk tänker på att det är djur som genomgått ett HELVETE för att hamna där i disken. Åh vad förbannad jag blir. Sen så blir jag riktigt jävla upprörd över att hjärndöda personer i programet "Robinson Karibien" råslaktade en kanin i gårdagens avsnitt. Sjuka människor! Usch!
Efter handlingen på Maxi for jag hem. Efter några timmar kom brorsan och joinade oss medans Susanna var och gymmade. Trevligt. Vi drog ner till Stefan, där mamma var. Stefan's hund fick träffa en bebis för första gången. Ted tyckte bara att det var kul. Han är en stor djurälskare, precis som sin mamma.





Over and out
M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback