Nåt i väggen..

Publicerat: 2009-12-15 Kl: 10:47:32 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Låg och lyssnade till något konstigt i natt. Det lät som en blandning av när kaffe bryggs+bubbel+nån som pillar inuti väggen. Sjukt störande. Börjar fundera på om det är råttor.. Men det kan det väl inte vara när man bor högst upp i ett lägenhetshus? I så fall vill jag flytta på en gång. Står inte ut med tanken på att en 28 cm råtta springer längs mina ben när jag vaknar. Huva.. Det har låtit så i väggen i typ 2-3 nätter. Man kan ju gå och fråga grannen också. Men vad ska man säga? "Är det ni som låter som en kaffebryggare på nätterna?"
Ska låta Mange lyssna på det där i natt. Men det lär ju inte låta då, med min otur.



Over and out
M




Kommentarer
Postat av: Bratha

Hahaha!



Grannen: Eh, jaa..?

Du: Ja hej, Malin i granngår´n

Granne: ...ja hej

Du: Jo jag tänkte höra; är det du eller kärringen din som låter som en kaffebryggare om nätterna här? Eller står ni och gräver med pekfingret i väggen?

Granne: ...



HAHAHA!



Go Jul

2009-12-15 @ 22:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback