Benjamin döpt!

Publicerat: 2009-11-15 Kl: 16:06:31 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Igår var vi på Benjamin's dop i Alnö kyrka sen fikade vi på Scoutgården. Det var ett riktigt fint dop och gott fika. Himla kul att hon som sjöng på dopet har gått i Fredriks klass på gymnasiet. Snart är det dags för vårat lilla bustroll att bli döpt. Mamma var här förut och vi pratade lite om vad vi skulle baka. Det är viktigt det där, vad man bjuder på, tycker jag. Allt med ett dop är viktigt, allt från hur Ted' dopklänning ser ut, till hur jag ser ut i håret. Det är trots allt en massa människor som ska stirra på en i minst 30 minuter. När gjorde nån det senast? Råstirra alltså. Måste ha varit under skoltiden. Den här helgen känns, förutom dopet, helt fucked up. Igår under fikat på dopet blev Mange inringd på jobb, idag. Han skulle köra upp till Östersund, koppla på en vagn, sen köra hem igen. Hoppas han kommer hem tidigt ikväll, men man vet ju aldrig. Igår trodde jag att Ted skulle sova borta en natt, men då var barnvakten sjuk, så han sov hemma. Det är bara ljuvligt och underbart att Ted sover hemma, men just igår hade jag och Mange tänkt att vara med varandra, göra nåt roligt och få sova ut idag. Men saker och ting blir ofta aldrig som man tänkt sig. Tidigare idag blev jag och Ted bjudna till Therese på fika, innan vi skulle bli hämtade av Jennifer kom jag på att bilbarnstolen är i bilen, på Manges jobb. Och Mange hade just börjat åka till Östersund. Damn it! Så det blev inget av det. Skulle ha varit riktigt trevligt att få åka iväg och träffa Therese och hennes nyfödda Milla, kanske Ted's blivande fru? Hahaha, skojjar bara! Vi får ta det i veckan kanske? Mobilen krånglar. När jag ska föra över bilder till datorn så står det att minneskortet används i ett annat program. Så det är bildfritt på bloggen just nu.. Tråk, tråk, tråk!

Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Jen

ja det var synd det där gumman, men vi får försöka styra upp nått nu i veckan tycker ja;) jag ska höra med tres imorrn när vi pluggar :D hoppas du får till det där med mobben, alltid trevligt med bilder ;D kramar

2009-11-15 @ 22:58:37
URL: http://jefinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback