Däckbyte

Publicerat: 2009-11-11 Kl: 08:21:32 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Jag har ofta funderat över varför man inte får lära sig att byta däck när man tar körkort, nu vet jag varför! Mange lärde mig byta däck igår och det var verkligen inte lätt. För dom som är starka kanske. Jag tycker ändå att jag är "normalstark" men det räckte inte långt. Fan vad dom där "bultarna" sitter åt. Att sätta dit ett däck var inte svårt, men att ta loss ett, herregud. Men nu vet jag hur man gör iaf, det är huvudsaken.
Igårkväll vid typ 23 tiden, precis när vi skulle lägga oss, så ringde Manges telefon. Det var hans chef som undrade om han kunde börja jobba klockan 02:20 istället för 07:00. En lastbil med släp skulle upp till Umeå omgående. Det är såna körningar Mange älskar, köra långt med 1 stopp, så han blev rent av överlycklig över erbjudandet. Natten har jag alltså spenderat själv, hatar att sova utan Mange. Vaknade av "da da daa daaa da" klockan 5. Ted var klarvaken och jag var dödstrött. Ingen bra kombination. Men när jag väl är uppe och har fått i mig en kopp kaffe då är det lugnt. Har aldrig haft problem att kliva upp på morgonen, hur trött jag än varit.
Ted har upptäckt fötterna nu, han har hållit på med dom några dagar nu men så fort jag tar fram kameran och ska ta kort då slutar han, haha! Typiskt.
Läste en grej i tidningen idag, att det har blivit en trend att vara laktosintollerant. Ha! Vilket skämt. Jag är ju det och det är inget annat än pinsamt och extremt jobbigt. Mjölken är mkt dyrare och man ska alltid förklara sig när man kommer hem till nån och ska fika. Suck.

Over and out
M




Kommentarer
Postat av: Anonym

tack! :) pilgrim halsbandet är äkta, sen dom andra två vet jag inte riktigt ^^

2009-11-12 @ 15:38:50
URL: http://fashiononsale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback