SPA-dagen!

Publicerat: 2009-11-28 Kl: 19:34:52 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Idag har jag och Sofia varit på SPA Maskrosen, på Södra Berget. Jag fick ju lyxspadagen av älsklingen när jag fyllde år, han hade betalat så jag skulle få ta med mig en kompis också, helt underbart. Imorse var det väldigt halt, jobbigt. När jag hade hämtat upp Sofia så kunde hon inte stänga bildörren, den gick helt enkelt inte igen. Panik med andra ord, så hon fick hålla igen bildörren på vägen upp till Södra Berget, vi var försenade så det fanns ingen tid att förlora. När vi väl var framme då gick dörren att stänga, typiskt. På Spa Maskrosen fanns det en jobbig brud som man inte fattade så mycket av. Vi skulle tydligen betala 439 kr, ansåg hon. Men när hennes chef upptäckte att hon höll på att lura oss, då fick hon skäll. Det stod 1 lyspadag + en dagspa på mitt presentkort, bruden fattade inte att det ingick dagspa i lyxspadagen så därför tyckte hon att vi skulle betala 2 dagspa, herregud. Trots det har dagen varit helt underbar. Gud vilken utsikt vi hade! Man kunde ligga i vilken pool som helst och se ut över hela Sundsvall. Jag fick ansiktsbehandlig, massage, kroppspeeling, m.m. Somnade under behandlingen, då har man lyckats bra! När vi satt och åt lunch där så gick det fram en dam till kassan och skulle beställa nåt att dricka "EN STOR STARK OCH ETT GLAS VIN!". Kan lova att alla vi som var där vände sig om. Låter ganska fel att beställa alkohol när man är på ett spa. Mange är hos herr Åslund ikväll. Just nu är mamma här på besök. Jag tänkte kika på "Tomten är far till alla barnen" senare. Känner att jag behöver skratta lite. Känns bättre då.



Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback