Waist of time..

Publicerat: 2009-11-02 Kl: 13:48:43 | I kategori: Allmänt

Ja man kan sammanfatta helgen så. Jag är grymt besviken på hur helgen varit. Bara skit rent ut sagt. I fredags hade vi främmande av Sofia och Jörgen och vi tittade på den omtalade "Män som hatar kvinnor". Alla har sagt att den är så bra och att man MÅSTE se den. Men nu när jag sett den kan jag inte säga annat än usch, fy och blä. Dålig film helt enkelt. Mådde så dåligt när jag såg den att jag bara ville spy. Ett under att man klarade sig igenom hela filmen. Men det var trevligt med sällskapet såklart. Sen i lördags då, festen. Nej den gick ju verkligen åt skogen. Hade riktigt tråkigt. Två helger i rad nu som man festat helt i onödan. SUCK! Det var så tråkigt på festen och nere på stan att det bara kokade för mig. Resulterade i att jag betedde mig illa, förlåt. Klev upp 4-5 den morgonen också så jag var full, uttråkad, hur trött som helst och så satans less. Kallt och jävligt var det också. Usch. Vill bara glömma den här äckliga helgen..
Ny vecka nu. På fredag har Saw 6 premiär och självklart ska jag och Anna-Karin befinna oss på plats. På söndag är det fars dag. Dagarna där emellan ska också fyllas ut med massa roligt. Torsdag ska pärlan in på verkstan och få lite behandling. Har bokat min och Sofias dag på Södra Berget's spa nu också! Åh vad jag längtar, ska bli så skönt!

Lite bilder från i lördags..







Over and out
M







Kommentarer
Postat av: madde

Heej näe jag har inte en blekaste.. är det nån som har gjort de? kraam

2009-11-03 @ 12:05:23
URL: http://madolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback