Wilma är en klok katt..

Publicerat: 2009-11-17 Kl: 09:56:43 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Sitter och väntar på Magnus som har jobbat hela långa natten. Kunde ha inträffat nåt hemskt i natt då han glömde kaffebryggaren på. Men som tur är har jag en väldig klok katt som väckte mig mitt i natten så olyckan kunde undvikas, tack Wilma.
Här kommer lite pics!


Wilma vaktar Sofias handväska

Haha, den här bilden tycker jag är så rolig. Sitter och läser teorin till körkortet här
och kan inte dra in stolen ända till bordskanten för gravidmagen är "i vägen".
Tog som sagt körkortet när jag var i vecka 34, kommer aldrig glömma det



Busar med Igor

Crazy baby

Lyckades ta en bild när Ted leker med fötterna



Jag med mitt hjärta <3

Snö

Härmar morbror Fredrik (huvudbonaden), hahaha!

Första gången jag gjorde en morotskaka, till pappa på fars dag,
blev grymt nöjd med resultatet

Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Jen

Åh vilken tur att hon väckte dig! Katter har ju ett sjätte sinne sägs det :D Söt-Ted, han är ju så himla fin:) kramkram

2009-11-17 @ 10:57:56
URL: http://jefinner.blogg.se/
Postat av: Morbror

Morbrors stolthet! :9



Keep up with the bandana!

2009-11-18 @ 16:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback