Födelsedag

Publicerat: 2010-04-25 Kl: 08:40:33 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Idag blir min kära sambo/pojkvän 24 år. Grattis gubben! Och Ted blir 11 månader. Snart är han 1 år, vart har tiden tagit vägen?

Vi firade Mange igår eftersom han jobbar idag. Det blev ett trevligt litet kalas även om vi fick lite småpanik när vi inte hittade Nicke (katten). Pappa och jag drog ut och letade runt hela området här. Jag var övertygad om att han hoppat från balkongen. Wilma gjorde det förra sommaren. Efter ett bra tags letande avbröt vi letandet. Mange hittade Nicke inne i förrådet, längst in bakom alla saker. Hur kunde han ta sig dit med sin kroppshydda? Katter är listiga djur.

Efter att gästerna gått hem så lånade jag och Mange hunden Rojja och gick ut med henne i skogen. Vi gungade lite med Ted först också fick han vara hos Britt-Marie medans vi var ute med Rojja. Det var ju sånt sjukt bra väder igår. Man ville inte ens vara inne om man fick betalt. Det finns en stuga i skogen där folk brukar grilla och ha sig. Vi stannade till där. Mange började slänga med kopplet upp på stugtaket. Det fastnade såklart, rejält. Jag tog mod till mig att klättra upp på taket (med Manges hjälp) och hämta ner kopplet. Lättare sagt än gjort. Det var bökigt och stickigt, men riktigt roligt. Haha! Efter skogspromenaden kom Fredrik och Susanna och hälsade på. Trevligt, trevligt. Mange drog till Martin och jag var så trött att jag somnade vid 22.


Ted i gungan. Han tyckte det var riktigt roligt!


Rojja


Kopplet som fastnade


Jag uppe på taket


Vår!

Over and out
M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback