Presentjakt

Publicerat: 2010-04-20 Kl: 21:09:13 | I kategori: Allmänt

Idag for jag ner på stan en stund och letade present till min kära sambo som fyller år nu på söndag. Jag visste precis vad jag skulle ha för typ av sak, sen att hitta den var en helt annan historia. Sprang runt på en massa affärer och letade. Till slut hittade jag en grej jag blev rätt nöjd med, så nära det går alltså. Så jag har nu fixat en present. Känns bra. Hatar att ränna runt dagen innan någon fyller år och leta presenter. Fylld av ångest och stress och sönderbitna naglar, nej usch. Just nu är Mange hos Jörgen och ser filmen "Närkontakt/The fourth kind" som jag, Sofia och Sara såg i lördags. Undra vad karlarna tycker om den? Jag sov ju ensam efter att ha sett den, det slipper iaf Mange.



Ett klipp ur "Äntligen midsommar". Så himla roligt!


Over and out
M



Kommentarer
Postat av: ?

så jäääävla kass film, fyfan vad jag hatar den där negerjäveln, så jääävla överdryyyg hela tiden! fyfan!

2010-04-21 @ 09:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback