Rosor!

Publicerat: 2010-04-19 Kl: 11:00:27 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

När jag och Ted kom hem i fredags så stod det två rosor och ett litet kort på köksbordet. Jag blev så glad. Mange hade köpt dom till mig. Hihi! Dom var/är så vackra så.
I lördags for jag, Mange och Ted ut till Matfors och hälsade på Joanna och Edwin. Kristin och Elias var också där. Det var trevligt. Sjukt väder bara. På morgonen var det sol, sen blev det snöstorm, sen sol, efter det regn, hagel, och slutligen sol. Det har minsann brunnit för växthuseffekten. Blir fan orolig. Vad kommer hända med världen fram över? Många tycker nog att vulkanutbrottet på Island är värsta katastrofen någonsin bara för att flygtrafiken står still. Men jag tycker det är rätt cool ändå. Det var nån snubbe på tv som sa att det nästan är som på 60-talet. Årtiondet jag hade velat uppleva. Så det tackar man inte direkt nej till.

På lördagskvällen gick jag över till Sofia och såg film med henne och Sara. Vi såg faktiskt två riktigt bra filmer. Vi började och se "Äntligen midsommar" en rolig svensk film med b.la Luke Perry (snubben från Beverly Hills). Det var himla coolt att se han dricka svensk öl och dansa kring en svensk midsommarstång.
Filmen vi såg efter vill jag knappt prata om. "Närkontakt/The fourth kind" hette den. Det var nog den läskigaste film jag sett. Helt otroligt vidrig. Jag och Sofia gömde oss bakom en kudde och bara skrek vissa gånger. Efter vi sett filmerna tog jag och Sara oss en tur på stan och kikade runt lite. Jag vågade knappt sova när jag kom hem.
Igår bakade jag en sockerkaka med kaffe i. Rätt sjuk smak men gillar man kaffe så gillar man kakan, absolut.
Man gör en vanlig sockerkakssmet (med rivet citronskal förstås!) också har du i 2 tsk neskaffe. Try it!



Rosorna jag fick av Mange


Edwin och Ted

Hjärtat <3

Äntligen midsommar

Närkontakt/The fourth kind

Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback