Ted står själv!

Publicerat: 2010-04-05 Kl: 18:54:31 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Vår son blir större och större för varje dag som går. I fredags provade vi om han kunde stå själv helt rakt upp och ner, utan stöd eller något, och det kunde han. Men då stod vi båda brevid honom. Idag, alldeles nyss, stod Ted och höll i sig i elementet. Jag stod bakom honom. Helt plötsligt släpper han taget och står helt själv i säkert 3 sekunder! Helt otroligt. Men det har hängt i luften, vi har bara väntat på det. Han går ju så bra med gåvagnen och är stadig på benen. Snart går han nog helt själv också.

Vad har hänt sen sist jag skrev? Ja, det har ju varit påsk. I fredags var jag, Ted och mamma hos min söta mormor och hälsade på. Sen under kvällen var vi hos Manges mamma och hälsade på. Gav varandra påskägg m.m. Trevligt! På lördag var jag med Mange på jobbet några timmar och hjälpte honom. På kvällen hyrde vi 3 filmer; Final Destination 4, Trubbel i paradiset och American Pie the book of love. Alla filmer var dåliga. Synd det, 120 kr åt skogen. Igår vid 19 tiden for Mange iväg på jobb, ända upp till Hökmark. Han kom hem idag kring 16. Under dagen idag var jag och Ted med Sofia till Birsta. Det var sjukt mkt folk, men vad hade vi väntat oss? Jag fyndade lite kläder till Ted, alltid trevligt!




Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback