Girls night out

Publicerat: 2010-08-02 Kl: 20:58:57 | I kategori: Vardagligt

Helgen har varit bra. Jobbade fredag kväll och hela lördagen. Ted sov hos sin farmor från lördagkväll till söndag. Efter jag slutat på lördagen drog jag fort hem sen skjutsade Fredrik mig till Emelie i Korsta. Hos henne vankades det tjejkväll tillsammans med Carro, Jennifer, Klara och Hanna. Det var riktigt trevligt. Vi drog ner på stan kring tolv. Jag och Jennifer gick på Oscar men det var verkligen inget för oss. Det var bara massa kontorsnissar i 30-40 års åldern som pratade om 50-års kriser och börsnoteringar. Nej huva, dit går jag aldrig igen.

Träffade Mange på stan och vi gick på Max och åt. Efter det åkte vi hem med Sofia och Jörgen. Vi gick med Sofia och Jörgen hem till dom och kikade på alla saker dom köpt på Ullared. Sen drog vi hem och sov. Dagen efter insåg jag att mina hemnycklar var borta. Kom ihåg att sist jag såg dom var det hos Emelie så jag åkte dit och hämtade hem dom.

Idag jobbade jag med Jennifer, alltid lika trevligt. Alldeles nyss hoppade Ted sönder sin spjälsäng så den gick av på mitten. Kul. Bra skit. Känns riktigt dåligt med tanke på att spjälsängen kostade närmare 1000 kr. Mange kommer snart hem från jobbet så jag hoppas han kan laga den.




Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hallå! Som svar på din fråga Malin så tycker vi att han får bestämma det själv när han blir stor, jag är tex inte barndöpt!

2010-08-05 @ 16:41:04
URL: http://urpluggad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback