Hjärtegullet

Publicerat: 2010-08-19 Kl: 12:09:44 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Idag när jag lämnade Ted på dagis så sprang han ifrån mig nästan direkt och började leka med de andra barnen. Det är första gången det har hänt. Jag blev jätteglad. Oftast brukar han vara lite småblyg först och hålla fast vid mig innan jag lämnar över han till en dagisfröken. Men idag bara sprang han iväg till de andra barnen. Jätteroligt! Lillbubben har blivit så stor.
Jag pratade med Anna på telefonen igår. Lika roligt varje gång. Ska fara ner och hälsa på Västerås-folket framöver. Har sagt det länge men det kommer ju alltid nåt emellan. Fick hem lite studentlitteratur igår. Har fyndat lite begagnat.

Idag har min älskade pojkvän namnsdag. Grattis älskling!
Ska bege mig till jobbet om några timmar.


På skogspromenad igår :)

Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback