Sötast

Publicerat: 2010-08-28 Kl: 09:04:32 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Igår när jag hämtade Ted på dagis höll jag på att börja gråta av glädje. När jag kommer in på gården så sitter en liten tjej och kör en sån där liten cykel med släp och i släpet satt Ted. Och där åkte dom runt som Bill och Bull. Det var så gulligt så jag blev helt varm i hjärtat. Ted går så mycket på dagis hela dagarna så han blir trött i benen. Tur att han har en sån snäll flicka som kör runt honom när han blir trött. Framtida flickvän kanske?  Haha! Åh, det var så gulligt.

När man har barn ser man nästan mer på tecknat än på massa annat dräll på tv. Och det är faktiskt nästan roligare att se på tecknat. Där finns inte massa intriger och sånt man kan bli deprimerad av.

Nu börjar Bumbibjörnarna! Yes!



Coolingen

Allätaren. Här äter Ted öring med sin mormor.

Sötprupp!

Over and out
M





Kommentarer
Postat av: Jen

Åh va mysigt ni verkar ha haft det gumman :D Vi måste ta och hitta på nått nån dag, vad gör du imorgon då? Kraam

2010-08-28 @ 11:59:35
URL: http://jefinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback