Änglagård 3

Publicerat: 2010-12-29 Kl: 21:05:14 | I kategori: Vardagligt

Idag arbetade jag som resurs, inkallad för 4 timmars jobb. När jag kom på jobbet fick jag reda på att jag skulle fara med på bio. Jag som har velat gå på bio hur länge som helst också får man betalt för att gå på det. Helt sjukt! Stället jag arbetade på idag gör såna aktiviteter med sina boenden. Det är dom som bor där som bestämmer om dom vill gå på bio eller göra någonting annat. Så vi var iväg på "Änglagård 3" förut. Den var faktiskt bra. Jag har sett de andra två filmerna men kommer bara ihåg första, haha! Första är ju alltid bäst. Man ska passa sig för att göra uppföljare. "Bourne"-filmerna däremot, dom är lika bra alla tre.



Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Madde

Oh den ska vi oxå gå o se! Var den bra?? =)

2010-12-30 @ 11:13:27
URL: http://madolf.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback