Pappsen

Publicerat: 2010-12-22 Kl: 22:07:09 | I kategori: Vardagligt

Idag fyller min käre fader år. Grattis pappsen! Brorsan och jag trängdes lite i Birsta idag sen for vi till pappa och grattade han. Efter det var det dags för mig att jobba. Tycker jag har jobbat varje dag nu i 10 dagar nu, men det har varit hälften skoldagar och resterande har varit jobbdagar. Känner mig lite seg nu. Stod och gjorde knäck igår vid 22-tiden. Trodde jag hade lyckats men dom är inte ordentligt stela, man blir lite less. Stod i 2 timmar med dom. Det är med kulprovet man verkligen tar reda på om knäcken är klar. Jag tyckte kulprovet var någorlunda bra men uppenbarligen inte. Det känns jävligt men jag får göra nya imorrn då.


Santa Ted :)

Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Sanna å Stella

Jasså du misslyckades med me knäcken=( Jag också... fick pilla upp alla ur papprerna å koka om.. bleb då i stället för hårda, men men... vi hoppas tänderna sitter kvar i jul=)

God jul å Gott nytt år till dig å din familj!

2010-12-23 @ 13:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback