Plugg och jobb

Publicerat: 2010-12-06 Kl: 23:07:05 | I kategori: Vardagligt

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Har bokstavligt talat fullt upp. Inte nog med det åkte jag och Magnus på magsjuka förra veckan så båda har väl gått ner en sisodär 5 kg vardera. Herregud det var inte roligt. Spydde, sket om vartannat. Uscha! När jag var som dåligast och låg i soffan på natten så såg jag en meteorit "falla" ner från himlen. Det var läckert kan jag lova. Den var grön-neon-rosa aktig. Föll ner som ett störtande flygplan. För Mange slog magsjukan till när han var i Östersund. Han blev så pass dålig och jävulst uttorkad att han fick ringa ambulans när han inte längre kunde stå på sina egna ben. Fick inte behålla nånting han stoppade i sig, eller ja, han försökte dricka vatten efter varje gång han spydde men fick inte ens behålla det. Det blev lite kritiskt. Slutade med att han fick övernatta på Östersunds sjukhus en natt. Stackarn. Nu är vi friska iaf. Jag har jobbat ikväll. Jobbade igår också, ska jobba imorrn och onsdag. Tycker mobilen plingar med jobbsms nästan hela tiden. Försöker hinna med och plugga därimellan också. Snart så är det julafton också. Vi har hör och häpna hunnit handla några julklappar. Annars brukar ju vi göra sånt typ samma vecka som julafton.
Nu måste jag sova. Ska upp och jobba imöra.

Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback