3:e tanden på väg!

Publicerat: 2010-01-08 Kl: 13:15:31 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Tror jag har svaret på Ted's grinighet just nu. Igår sög han på överläppen och såg ut som en gubbe utan löständer, "bet" även på tungan. Det var så gulligt. När vi badade så kände jag efter på tandköttet där framtänderna sitter och där kände jag något vasst! Så nu är alltså tredje tanden på väg. Det är därför han är grinig på nätterna och även på dagarna ibland. Det dreglas något enormt. Kryperiet har inte kommit så mycket längre, han tar ju sig fram väldigt fort på sitt eget lilla vis, men han kryper liksom inte på knäna. Står fortfarande på alla fyra och "juckar". Han kan stå och hålla i sig i gå-vagnen om man står beredd bakom men efter ett tag vill han inte längre. Längtar tills han kan gå, gud så sött. Städade litet i min garderob igår, Ted skulle såklart vara med, han försökte krypa in i garderoben men kom inte riktigt in men däremot drog han ut lite kläder. Busunge. Vet inte vad det var för speciellt igår men Ted fes massor, det lät så himla roligt att jag skrattade varje gång. Då skrattade även Ted. Vi hade så roligt.





Over and out
M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback