Den mystiska mannen

Publicerat: 2010-01-21 Kl: 12:59:08 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Ända sedan jag fick Ted så har jag sett en man springa ut här i skogen varje dag, nu i 8 månader, snart. Alltid runt 10-13 tiden. Han går in i skogen, är där i ca 5-10 minuter, sen småjoggar han ut. Varje dag. I exakt samma kläder. Jag blir galen! Det är inte så att jag sitter i fönstret och glor hela dagarna, utan när jag t.ex sitter och äter lunch/dricker kaffe etc, då ser jag den här mannen. Jag blir så nyfiken att jag inte vet vad jag ska ta mig till! Vad gör han i skogen?! Mange var hemma på lunch nyss och då stack den där mannen in i skogen. Jag sa åt Mange och titta och berättade att jag har sett samma sak i snart 8 månader. Han blev också väldigt nyfiken så nu ska vi ta reda på vad den där mannen sysslar med. Vet inte hur vi ska gå till väga, men det blir väl nån form av skuggning. Tänk om det är en våldsam man? Börjar nästan likna filmen "Disturbia"..

Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback