Kladdkaka

Publicerat: 2010-01-23 Kl: 22:53:53 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Lördagkväll och jag bakar en kladdkaka. Sitter och läser runt lite på Aftonbladet's hemsida och får läsa något så tragiskt och äckligt: "Fångvårdare gravid med våldtäktsman". Vad är det frågan om?! Killen beskrivs som en av Sveriges värsta sexualförbrytare och tjejen har legat med han flera gånger på anstalten. Herregud.. Stackars barnet! Hur tänker den kvinnan egentligen? Mår så dåligt av att läsa såna där hemska saker. Usch!
En annan grej som gör mig riktigt brydd det är hur Heidi Montage, en av tjejerna i The Hills, kan ha gjort så många plastikoperationer. En dag gjorde hon hela 10 stycken ingrepp! Helt otroligt illa.. Brukar följa den serien och det har verkligen spårat ur för den tjejen.

Det hon har gjort är:

*Förstorat brösten till en F-kupa (vill ha H-kupa eftersom hon heter Heidi)
*Stramat till huden i ansiktet
*Lyft ögonbrynen
*Opererat näsan 2 gånger
*Förstorat läpparna
*Gjort rumpan fylligare
*Fettsugit nacken
*Fettsugit höfterna och låren
*Förminskat hakan
*Opererat in öronen
*Lagt in botox i pannan
*Lagt in fett i kinderna

Jag tycker det är himla synd att hon har gjort alla dom där operationerna. Hon är trots allt bara 23 år. Tänk när hon är typ 50 år, då lär hon se ut som ett spöke, kanske, vad vet jag? Jo, jag vet att Michael Jackson's näsa skrumpnade ihop, av alla operationer. Naturligt vacker ska man vara! Punkt slut.


Heidi före och efter plastikoperationerna

Bildkälla


Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Madde

Hon äter välling och gröt oxå =) Sen brukar hon få äta mellanmål ibland, men det är inte alltid hon vill det. Då kan det vara frukt, pure, en macka eller annat. Sen får hon smaka lite mat med oss oxå när vi äter =)

2010-01-23 @ 23:59:38
URL: http://maddoxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback