Spikmatta

Publicerat: 2010-01-19 Kl: 09:56:04 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Igår var jag, Ted och pappa och hälsade på ute i Stornäset, alltid lika mysigt där. Skulle dock inte själv kunna bo så långt från stan, jag är en sån som vill ha någorlunda nära till allt. Men jag skulle gärna kunna ha en sommarstuga på landet. Brorsan hade två spikmattor som han fick i julklapp av pappa, var bara tvungen att prova. Kan säga att det gjorde ont! Efter ett tag blev det varmt, men det brände fortfarande på de ställen jag har mest ont. Känslan när jag satt mig upp var så hemsk. Hela ryggen bara brände och sved, men det gick också över rätt fort. Vill köpa en sån där spikmatta, tror det är himla nyttigt och bra för alla oss mammor. Vi som bär mycket hela dagarna.
På kvällen kikade jag och hjärtat på en film "The Skeptic". Den var faktiskt lite läskigare än "Paranormal activity". Bara för att jag sa något negativt om den nu så kommer det hända nåt, så är det jämt. Ända sen jag såg den.



Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Madde

Nää gud föräldrapenningen kan man verkligen inte leva på.. skitpengar är det =/ Söker oxå massvis med jobb heeela tiden men det händer ju ingenting. Så less.. Sundsvall är verkligen ingen bra stad alls när det gäller jobb!

2010-01-19 @ 12:14:09
URL: http://maddoxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback