Trött

Publicerat: 2010-01-29 Kl: 10:02:56 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

I tre nätter har Ted sovit dåligt, likaså vi. Vet inte vad det är med honom. Han sover ett tag, sen vaknar han också håller det på så. Trodde jag skulle bli helt galen i natt. Var så trött att jag såg snöflingor inne och jag bad faktiskt till Han där uppe om ett mirakel. Mange slutade 3 i natt och kom hem efter det. Först vid 03:30 sov Ted en HEL timme. Halv 5 var det färdigt. Då gick Mange upp med honom och gav han lite ersättning. Dom satt uppe till 6. Sen sov dom en timme och vaknade av att Nicke (katten) attackerade Mange av nån konstig anledning. Försökte lägga Ted nyss och upptäcker då att han nästan försöker ta sig över sängen. Vi har alltså kommit till stadiet då sängen måste sänkas. Vet inte vad det är som gör att Ted ålar runt sig nu som en speedad bäbis. Han borde vara hur trött som helst. Det är iaf jag.




Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback