Walking!

Publicerat: 2010-07-14 Kl: 09:19:41 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Ted tog 5 små steg i söndags, det inträffade såklart när jag var på jobbet. Magnus hade sagt "Kom till pappa, gubben!" också hade han tagit 5 små snabba steg. Jag försökte få honom att gå till mig i måndags, men det blev ingenting då. Men hör och häpna, igår gick han massor! Det går allra bäst på hallmattan och ute på balkongen. Ted tog 7 riktiga steg flera gånger igår. Helt otroligt! Jag blir helt rörd. Han blir helt till sig när han har gått några steg.
Det känns så himla roligt. Snart kommer Ted springa runt här som en vilde. Tyckte det var nyss han kom till världen!

Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, visst är det så Malin!

Och tänk, din lille kille är så stor att han snart springer omkring, jösses vad långt bort det känns för en annan men det lär väl bara smälla till så är vi där =) Hoppas allt är bra med er!

2010-07-14 @ 23:30:36
URL: http://urpluggad.blogg.se/
Postat av: Mats

Roligt Malin.

Väntar ivrigt på lilla Emmas första steg, men först måste hon kunna krypa. Det är små milstolpar som man sätter så stort värde på.

Ha det bra!

Mats

2010-07-19 @ 18:01:09
URL: http://ufo-matsblogg. bloggplatsen.se
Postat av: Sofia

Gud vad kul gumman att han börja går nu .. :D

2010-07-22 @ 17:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback