Cocoa butter

Publicerat: 2010-03-02 Kl: 21:07:14 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

En sak som för mina tankar direkt till graviditeten är doften av kroppssmöret cocoa butter från The body shop. Jag smörjde in mig varje morgon och kväll med den krämen. Ett underverk mot bristningar. Jag fick bara en pytteliten strimma bristning, i ärret där jag hade min navelpiercing förut. Jag kan varmt rekomendera det till alla som är gravid. Köpte en helt ny burk innan förlossningen i förebyggande syfte (trots att det bara var nån vecka kvar), då jag hört att flera fått massor av bristningar precis innan förlossningen. Jag har kvar lite kräm, använder den nu på vintern till mina (ibland) torra fötter. Det fungerar verkligen jättebra. Sen så har jag sparat burken i minnes-syfte för så fort jag öppnar den och känner doften då är jag flodhäst-Malin med stormagen igen. En ganska härlig/pirrig känsla.



Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback