Dyra hårprodukter?

Publicerat: 2010-03-30 Kl: 21:58:14 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Hur många gånger har man inte blivit näst intill tvingad att köpa dyra hårprodukter hos frisören? "Den här måste du ha till till hår.. bla bla bla.." Men hur många tänker på att skönhet kommer inifrån och att ens hår inte kan må bra om den inte får alla vitaminer och mineraler som det ska ha för att kunna bli så där glansigt, vackert m.m? Jag har köpt rekomenderat hårschampo några gånger från frisören men håret har blivit lika risigt som ett 15 kr's schampo från ICA. Hur kan det bli det? Det har stört mig varje gång så jag har slutat köpa schampo från frisören. En tusen gånger bättre investering är att köpa tabletter som är anpassad just för håret och dess tillväxt. Jag köper hårtabletter från hälsokosten. Jag började äta såna sen en frisör förstörde mitt hår fullständigt. Mitt hår har redan tagit fart och växt på bra och är glansigare och mjukare. Ett schampo kan inte bygga upp ett hår som är nästan dött och inte får näringen det ska. Tänk att inte en frisör säger åt en att äta tillskott? Dåligt.
Jag kan rekomendera produkterna Hårform och Hårkontroll. Ditt hår kommer älska dig!




Bilder tagna från google


Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback