Highland cattle

Publicerat: 2010-03-12 Kl: 17:31:08 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Jag och Ted var ute i Stornästet tidigare idag. Hälsade på brorsan som höll på och fixade lite i studion med pappa. Drack lite kaffe och promenerade utanför med barnvagnen. Bakom studiohuset finns en stor hage med en massa bruna söta typ kossor med horn. Pappa kallar dom för "biffkor", haha! Googlade lite nu och tog reda på vad dom kallas och det är highland cattle. Riktigt söta och gosiga djur.



Highland cattle

Brorsan och Ted

Over and out
M



Kommentarer
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

bra det jo med mej är det bara bra.



JO det ska jag göra. JO det gör jag =)

2010-03-12 @ 20:52:51
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback