Matte B

Publicerat: 2010-03-30 Kl: 07:40:36 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Distanskursen startade för mig igår. Nu har jag (nästan) bara siffor i huvudet. Just nu går det bra men värre kommer det väl bli. Tänk att matte ska vara så svårt! Kursen tar slut den 30 april. Jag har alltså bara 4 veckor på mig. Helt sjukt. I gymnasiet hade man väl typ 1 år att klara matte A? Jaja, nya tider, nya utmaningar. Idag ska ju allt ta så kort tid som möjligt. Man ska stressa ihjäl sig och le fast man har magsår. Varje vecka ska man logga in på sin sida och göra små prov typ. Det är 2 delprov innan det största provet sista veckan. Hur ska jag klara detta? Jag SKA klara detta. Inget snack.

Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback