Tand nummer 7

Publicerat: 2010-03-25 Kl: 17:08:16 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Det går fort när det gäller tänderna. Ted har nu tand nummer 6-7 på väg upp. Det kliar och gör ont, stackarn. Men han är lika busig för det och ränner runt här så man knappt hinner ikapp han. När jag väl säger nej förstår han det inte. Det är riktigt frustrerande. Han kryper bl.a upp till tv-bänken och vill dra ner/slå på tv:n. Det som han absolut inte får, gör han. Jobbigt. Men det är väl också en av alla 1000 faser barnen går igenom. Tids nog förstår han att nej är nej. Hur lång tid nu det skulle tänkas ta?
Nu sitter jag och väntar på att Jennifer ska hämta upp mig. Hon, jag, Therese och Milla ska ta en tur på Birsta. Trevligt.


Här ser man lite av tänderna på övre tandraden


Busunge!

Over and out
M



Kommentarer
Postat av: J

Hihi lilla bus-Ted, jag måste få träffa sötingen nått framöver:) tack för en trevlig ikväll gumman, kramar

2010-03-25 @ 23:46:45
URL: http://jefinner.blogg.se/
Postat av: joanna

sista bilden var ju klockren :)

2010-03-26 @ 21:25:04
URL: http://jo-annas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback