The blind side

Publicerat: 2010-03-10 Kl: 09:20:40 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Jag tittade inte på Oscars-galan härom natten men har såklart tagit reda på vilka som fick priser. Många blev förvånad över vilka som fick en Oscar-statyett. Jag själv blev faktiskt glad över att Sandra Bullock fick en Oscar. Jag har alltid tyckt att hon har varit en bra skådis, har alltid gillat hennes filmer. Hon fick en Oscar för bästa kvinnliga huvudroll för hennes prestation i filmen "The Blind Side". Jag hade inte hört talas om den filmen. Letade fram trailern och kikade på den. Verkar vara en riktigt bra film, en tårdrypande film. Den har inte fått nåt release-datum i Sverige, typiskt.



Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback