Idag

Publicerat: 2010-03-17 Kl: 20:11:23 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Onsdag. Fint väder har vi haft idag, igen. Underbart. Höll på och sätta kaffet i fel strupe nyss. Läste rubriken "Michael Jacksons dödskanyl till salu". Eh, okej? Nu har dom gått för långt. Känns hemskt att läsa. Vem vill köpa en sån? Och den som köper kanylen, vad ska köparen ha den till? Lägga den i en bokhylla och känna sig "stolt" att han/hon har Michael's dödskanyl?! Nej herregud vad tragiskt.
Anna och Neo var här idag och hälsade på. Det var riktigt trevligt. Neo ville pussa på Ted hela tiden, dom var så gulliga tillsammans. Jag läste att solen skulle försvinna nu och att det ska bli regn i helgen. Känns riktigt surt. Man fick njuta ett tag av finvädret i alla fall.
En glad nyhet kan jag glädja mina framtida drömmar med. Jag kontaktade Komvux för nån vecka sen om att jag vill läsa matte B på distans, för att komma in på sjuksköterskeutbildningen. Fick svar i måndags. En karl från Komvux ringde upp mig, så nu är det klart. Jag börjar läsa den 29 mars och har 5 veckor på mig att klara kursen. Hur nu det ska gå? Jag som avskyr matte.

Over and out
M




Kommentarer
Postat av: jenny

Härligt Malle!! Det kommer gå bra ska du se, även om Matte är skrämmande! =)

2010-03-18 @ 16:49:33
URL: http://urpluggad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback