Ted 1 år!

Publicerat: 2010-05-25 Kl: 08:54:58 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Världens bästa pojke blir 1 år idag!

Jag blir riktigt sentimental. Kan fortfarande känna precis hur det kändes den här dagen för prick ett år sedan. Jag låg där i sjukhussängen med sjuk smärta i magen och hade knappt förstått vad som hade hänt. Jag kände en enorm lycka i hela kroppen. Magnus låg i sängen brevid och var riktigt trött. Ted låg i den lilla sängen som dom ligger i på BB. Sköterskan kom in och sa att Magnus skulle ta Ted till doktorn för undersökning kl 10. Hihi, jag känner fortfarande samma pirr i magen nu när jag tänker tillbaka. Jag hade blivit mamma, en helt obeskrivlig känsla, och låg där som ett vårdpaket. Ville bara kliva ur sängen och åka hem med min lilla familj, men vi skulle ju ligga kvar i minst 3 dagar p.g.a katastrofsnittet och för att jag fick feber under förlossningen.



Grattis gubben! Jag älskar dig mest av allt!

Over and out
M





Kommentarer
Postat av: Tres

Gratta Ted i efterskott ifrån mig och Milla! Lilla gounge:) Fin tårta du hade gjort :) Hoppas vi ses snart. Lycka till på jobbet nu i sommar:) kram

2010-06-21 @ 15:46:39
URL: http://snuutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback