Mormors födelsedag

Publicerat: 2010-10-05 Kl: 19:15:18 | I kategori: Vardagligt

Min kära mormor fyller år idag så mamma och jag var upp till henne på sjukhuset förut. Vi hade köpt med oss sockerfritt fikabröd och en present. Stackars mormor ligger på sjukhuset för dom har amputerat halva hennes ena ben. Tycker så synd om henne. Men min mormor är stark och kommer klara rehabiliteringen kanon.
Efter sjukhuset fyndade jag 2 paket blöjor på Willys för 100 kr! Helt sjukt. Det var bara två paket kvar också. Inte ofta man har sån tur. När jag skulle hämta Ted på dagis så ville han inte alls gå hem, så jag var säkert kvar en timme och lekte med han. När vi väl skulle gå hem blev han så förbannad. Men det gick över efter ett tag.

Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback