Lättnad

Publicerat: 2011-02-16 Kl: 15:09:37 | I kategori: Vardagligt

En stor, tung sten släppte från mina axlar idag. Praktikplatsen har löst sig! Helt otroligt j-vla skönt! ÄNTLIGEN ska jag få inta Sundsvalls sjukhus i 5 underbara veckor, eller ja, det blir 10 veckor sammanlagt, men praktiken är uppdelad på två olika ställen på sjukhuset. Det är den första perioden på 5 veckor jag är så glad över! Först var det prat om att jag skulle vara på ett äldreboende i 5 veckor men jag har sagt ifrån mig det hela tiden och lärarna har försökt att lösa det och nu är det alltså löst. Åh vad roligt det ska bli! Hihi!
En annan ap-rolig grej blev också fixad idag efter många veckors research. En bra dag med andra ord.


Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Brorsan

Fy faan vad roligt för dig!! Grattis, det är du värd!

2011-02-21 @ 19:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback