Mud on the tires

Publicerat: 2011-02-23 Kl: 15:14:23 | I kategori: Vardagligt

Ett tag sen jag bloggade nu. Har haft häcken full, inte av skit, utan saker att göra. Som pappa säger "Det är ingen konst att skita när arslet är fullt!". I helgen fyllde fina Susanna 25 år, det firade vi, ordentligt. Vi överraskade henne med att träffa ett medium, som hon så länge velat träffa. Sen blev det ett stort kalas hemma hos henne och brorsan med smörgåstårta, fika etc. Mysigt. Ted blev helt förälskad i Saris hundar. Han "gick-ut-och-gick" med dom hemma där, det var så gulligt att vi höll på och skratta ihjäl oss.
Hela veckan är det skoltajm, rätt soft vecka. Imorrn ska vi få uppgifter inför praktiken sen så ska jag befinna mig på sjukhuset i 10 veckor, häärligt! Den här veckan har fortfarande lite guldkorn kvar som väntar mig. Det pirrar i
min valkmage, hihi!


Susanna och Fredrik




Pappa





Finparet :)



Always laugh when you can- it's cheap medicin ;)

Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback