Förkylt

Publicerat: 2011-01-26 Kl: 10:36:38 | I kategori: Vardagligt

I torsdags fick Ted ögoninflammation, strax efter blev han förkyld. Han smittade över hela paketet på mig i helgen och jag är fortfarande förkyld. Helt otroligt. Undra vad det är för typ av förkylning? Jag brukar bli frisk på ca 3 dagar mest pga att jag häller i mig flera liter vatten, renar ut skiten liksom. Men nu verkar det inte ge med sig. Det här med ögoninflammation, vilket h-vete! Jag vaknade i helgen mitt i natten med helt igenklistrade ögon. Fick inte upp dom. Gick som en blind människa och hittade efter ett tag badrummet så jag kunde skölja ur och få upp locken igen. Aldrig haft nåt liknande. Huva. Har haft inflammation i ögonen sen i lördags som sagt, har det fortfarande, men bara på nätterna, sjukt nog. Det är som att vakna upp i en SAW-film varje natt och vänta på att tv:n ska slås på och att Jigsaw ska börja prata om hur vi ska leka.





Over and out
M






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback