Nytt år, nya möjligheter!

Publicerat: 2011-01-10 Kl: 10:14:57 | I kategori: Vardagligt

Mitt nyårslöfte? Börja träna. Inte bara för att få en snygg kropp, utan för att bli stark och orka mer. Har så ont i ryggen. Om jag inte börjar träna nu lär jag inte ha någon rygg kvar när jag är 40 år. Känner mig så peppad att börja styrketräna. Vi har ju ett gym här i bosvedjan som jag tänkte börja på. Jag är inget direkt fan av gym, gillar mer att vara ute och jogga och promenera, men det här är verkligen ett måste för mitt eget bästa.



Sötis Wilma. Åh vad jag undrar vart din polare Nicke tog vägen..


Busunge!

Russin

Mina favoriter, numer med samma frisyr ;)

Klämmer sönder pappas öron, haha!

Over and out
M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback