Buzzador

Publicerat: 2011-07-24 Kl: 11:50:24 | I kategori: Vardagligt

Jag är en buzzador och får på så sätt testa spännande produkter. Just nu har jag fått äran att prova på Express Intensivbalsam från Dove, det är intensivbalsam och inpacking i ett! Helt perfekt. Doves patenterade FIBRE ACTIVES-teknologi för vård av skador och reparation tränger djupt ned i poröst hår för att återuppbygga det inifrån. MICRO MOISTURE SERUM ger näring och hjälper till att reparera hårstråets yta från rot till topp.
Genom att använda det här intensivbalsamet så skyddar jag mitt hår och håller det vackert i sommar.










Det kostar ingenting att bli en Buzzador och att Buzzra.


Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback