Veckans sista dag

Publicerat: 2011-10-02 Kl: 11:28:04 | I kategori: Vardagligt

Det är Söndag, igen. Veckorna går så fort! I min lilla värld var det nyss sommar och ca 3 månader tills jag fyller år. Men nu är det ju faktiskt höst, jag fyller år imorrn och det är ca 10 veckor till julafton och tills jag blir faster! Min fina storebror ska bli pappa, hade aldrig i min vildaste fantasi trott att jag skulle få barn före honom. Men nu är det alltså snart dax för honom och hans fina Susanna att få sitt första barn. Åh så spännande! Undra hur hon kommer se ut?
Igår var jag och Ted i Nedansjö hos Joanna och Edwin. Det var marknad och klädbytardag på Vårbacken så vi drog dit och fyndade kläder. Tror jag fick ihop typ 20 plagg åt Ted för 175 kr! Helt sjukt! Hittade ett underställssätt i märket Everest för 30 kr. Man borde gå på fler såna klädbytardagar. Lite skeptisk är jag dock. Jag luktade på kläderna, nån fixidé jag har. Det är ju faktiskt någon som har använt kläderna innan. Just nu laddar vi inför Himlabadet, ska ta med Benjamin också. Kommer nog bli himla roligt! Senare idag kommer faster och en av mina kusiner med sina barn och hälsar på, trevligt.







Ted och jag var på skogsmys/plocka svamp med brorsan :)


Västerbottensostpaj :) världens enklaste paj, och även en av de godaste!

Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback