Rake

Publicerat: 2012-04-15 Kl: 00:41:04 | I kategori: Vardagligt

Mossan och fassan har varit här idag. Jag och mossan stylade lite, blev sketabra! Fassan och Mange förberedde lite inför imorrn då Martin ska komma hit och börja renovera vårt vardagsrum! Som jag längtat. Invigde att baka i varmluftsugnen. Gjorde en tigerkaka som uppskattades av alla. Blev riktigt gott. Jag har börjat röjja i rabatten här på framsidan. Satan så roligt det är. Jag vill ha några fina växter som verkligen ser ordentliga ut. Efter det fick vi ett ryck och började kratta tomten! Vilken känsla. Mange krattade som om han aldrig gjort annat, han gick verkligen lös och tyckte det var roligt. Härligt, härligt. Vi var och köpte tapeter också. Så nu är det bara och tuta och köra! Längtar tills det blir klart.

Jo, just det. ST var här i onsdags och gjorde repotage om mig och mitt intresse för rymden. Himla kul! Hoppas det blir bra.


Fina rosor som jag fick av Magnus

Världens bästa och roligaste pappa!

Ted när han sover :)

Ted's kusin Alice när hon sover, sötis! :)

Alice och jag läste "Fältguiden till alla fisar". Hon tyckte verkligen
om den boken, haha! Det var 10 olika knappar med olika fisar, och vardera
fis hade en liten historia.



140 kvadrat ömsesidig kärlek!




Au revoir
M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback