Utvecklingssamtal

Publicerat: 2012-04-18 Kl: 10:00:51 | I kategori: Vardagligt

Dricker gokaffe och är glad att det inte snöar. Igår var det inte roligt. Det var riktigt snöoväder och helgens krattning känns lite lönlöst, fast och andra sidan vet man att det är "kliniskt" under snön. Jo, jag har spritat gräsmattan också. Nej, men jag tror att vår kära gräsmatta behöver vård, omsorg och näring. Eftersom vi har flera träd, bl.a äppelträd och annat smått och gott så bråkar dom nog starkt om näringen, därför måste man ta till nappflaskan med ersättning så att alla blir nöjda och glada. Jag älskar verkligen att vi morgon efter en annan ser söta rådjur här utanför. Tycker det är helmysigt.
Snart sista dagen på Ted's dagis. Han är ledig med mig nu onsdag och torsdag eftersom jag är ledig, så fredag blir hans sista dag på dagis. Känns vemodigt men samtidigt bra att han börjar här i närheten. Ringde och pratade med dom imorse och dom lät väldigt trevliga och hälsade oss så välkommen så! Bra där, hoppas dom är så trevliga i verkligheten också. Klockan 13 idag ska jag på utvecklingssamtal på Ted's dagis, då får jag höra hur vår lilla busunge är med sina vänner och fröknar.

Au revoir
M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback